Het was zover, we mochten met ons team plus tellers en schrijvers afreizen naar ’t Caves voor een dag vol biljarten. Het was lekker weer, en gelukkig konden we tussendoor een aantal keer ook even lekker buiten zitten. Op de 3 mooi verzorgde tafels werd steeds een hele partij tussen twee teams gespeeld, en dat dus 6 keer. Een lange zit, maar we werden wel getrakteerd op mooi biljart door alle aanwezige spelers.
De laatste wedstrijden waren erg spannend, en het kwam nog op de laatste gelijkmakende beurt aan of wij of ’t Caves kampioen van het gewest zouden worden. Uiteindelijk trokken wij van DAB aan het langste eind en mogen we ons op gaan maken voor de landelijke finale in Hoorn op 28 juni. We zijn trots dat wij het gewest Zuid-Nederland mogen gaan vertegenwoordigen en zullen uiteraard ons best doen om de eer hoog te houden.
Namens het hele team DAB3 wil ik ’t Caves bedanken voor het beschikbaar stellen van hun locatie, maar ook de arbiters, wedstrijdleider Jos, en de tellers en schrijvers die mee zijn gereisd met de teams. En niet te vergeten, bedankt aan al onze tegenstanders voor de gezellige, maar bovenal sportieve middag op ’t Caves.
Rico van Bussel
DAB3

